De ce să luați în considerare limbile mai mici în strategia dumneavoastră transfrontalieră?

Share

Pictograma de partajare LinkedInPictograma de partajare WhatsAppPictograma de partajare FaceBookPictograma părții X

În calitate de companie europeană care dorește să treacă granițele, este important să ia în considerare extinderea pe alte piețe decât cele mai vorbite limbi din Europa, cum ar fi Engleză, Spaniolă, Germană, franceză și italiană. În timp ce aceste limbi sunt considerate în mod tradițional ca fiind cele mai practice alegeri pentru traducere, există multe alte oportunități și beneficii care pot fi găsite în extinderea pe alte piețe. Limbile mai mici pot părea mai puțin atractive la început, dar puteți profita cu adevărat de ele. Dar cum? Explicăm mai pe larg acest lucru în acest articol.

Traducerea site-ului web? Încercați Clonable gratuit!

Concurs

Unul dintre motivele pentru care se ia în considerare extinderea pe alte piețe este faptul că în acele regiuni poate exista mai puțină concurență. Intrând pe o piață pe care există mai puțini concurenți, o companie se poate diferenția și poate obține un avantaj competitiv. Acest lucru poate fi deosebit de important pentru companiile de nișă care caută noi oportunități și modalități de a-și dezvolta afacerea. Pentru companiile mai mici, poate părea o provocare la început, deoarece implică și unele costuri suplimentare, dar, în final, merită din plin.

SEO

Un alt motiv pentru a lua în considerare extinderea pe alte piețe este potențialul de optimizare a motoarelor de căutare (SEO). Prin traducerea unui site web în limbi mai puțin vorbite, o companie poate viza cuvinte-cheie și fraze specifice care sunt mai puțin competitive, dar totuși relevante pentru publicul țintă. Acest lucru poate îmbunătăți vizibilitatea site-ului web și poate atrage mai mult trafic pe site.

564343429.jpg
564343429.jpg

Cost

În plus, extinderea pe alte piețe poate duce, de asemenea, la reducerea costurilor de publicitate în motoarele de căutare (SEA). Pe piețele în care concurența pentru cuvinte cheie și expresii este mai mică, costul ofertei pentru acești termeni poate fi, de asemenea, mai mic. Acest lucru poate ajuta o companie să economisească bani pe publicitate și poate îmbunătăți randamentul investițiilor (ROI) al eforturilor de marketing.

Clonable

În trecut, din motive practice, este posibil ca societățile să fi ales să își traducă site-urile web doar în limbile cele mai vorbite în Europa. Costul traducerilor și al întreținerii site-urilor web era adesea ridicat, iar companiile trebuiau să fie sigure că randamentul investițiilor lor va fi suficient pentru a justifica investiția. Dar odată cu apariția unor instrumente precum Clonable, care poate copia, traduce și întreține un site web foarte rapid și eficient în peste 25 de limbi, aceste motive practice nu mai sunt atât de relevante.

Pe scurt, în calitate de companie europeană care dorește să lucreze la nivel transfrontalier, este important să ia în considerare extinderea pe alte piețe decât cele mai vorbite limbi din Europa. Extinderea pe alte piețe oferă multe oportunități și beneficii, inclusiv o concurență mai redusă, oportunități SEO mai bune și costuri SEA mai mici. Folosind instrumente precum Clonable, companiile își pot extinde cu ușurință și în mod eficient aria de acoperire și își pot dezvolta afacerea în moduri noi și interesante.

Bloguri conexe

fr.jpg

Zaken doen in Frankrijk? Kloon en vertaal je website snel en eenvoudig

gr.jpg

Duitse markt veroveren met je website

Screenshot_2025-04-30-09-45-08-83_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

50% korting op internationalisering met Digivoucher van Gemeente Westland