Traducere Shopware? De ce Clonable este perfect pentru traducerea magazinului dvs. web Shopware
Shopware este o platformă populară de comerț electronic și, în plus față de faptul că necesită Germania câștigă, de asemenea, cotă de piață în multe alte țări, ca alternativă la Magento. CMS oferă companiilor o soluție flexibilă și scalabilă pentru magazinele lor online. Una dintre cele mai frumoase caracteristici ale Shopware este capacitatea de a crea mai multe canale de vânzare, ceea ce vă permite, de asemenea, să creați magazine internaționale din aceeași bază de date. Acest lucru permite companiilor de comerț electronic să ajungă la un public mai larg, facilitând traducerea magazinului lor online în mai multe limbi. Totuși, atunci când este combinat cu Clonable, acest sistem funcționează și mai bine. De ce anume? Vă explicăm aici.


Canalele de vânzare și traducerea în cadrul Shopware: metoda "de modă veche
Utilizarea canalelor de vânzări Shopware pentru traduceri are multe avantaje. În primul rând, facilitează accesul companiilor la piețele internaționale. Prin crearea unui canal de vânzări pentru fiecare limbă, companiile își pot pune cu ușurință produsele și serviciile la dispoziția unui public internațional mai larg. Acest lucru poate crește vânzările și gradul de conștientizare în rândul noilor clienți potențiali. Iar acești clienți vor fi mai dispuși să cumpere produse dacă magazinul online este tradus pentru ei.
Dar cum se organizează traducerile? De obicei, proprietarii magazinelor web Shopware trebuie să organizeze ei înșiși traducerea și apoi să o introducă în magazinul respectiv. Aceasta este o sarcină uriașă. Iar costurile se adună foarte mult. Gândiți-vă, de exemplu, la costul managerului de proiect care preia în echipă proiectul "traducere de site-uri web Shopware internaționale", la costul traducătorului extern (adesea plătit pe cuvânt), la costul managerului de conținut care inserează textele traduse și așa mai departe. Iar acest proces de traducere trebuie să fie continuu, pe măsură ce noi produse sunt adăugate la gamă, anumite texte se schimbă etc., astfel încât costurile nu se opresc doar după ce este introdus primul volum mare de traduceri. În plus, trebuie să țineți cont de faptul că pregătirea inițială pentru o nouă limbă necesită mult timp, iar între timp, noul dvs. magazin străin nu generează vânzări.
Canalele de vânzare și Clonable: rămâneți flexibili cu ajutorul traducerii automate
În cazul în care proprietarul magazinului Shopware dorește să utilizeze Clonable pentru a-și configura site-ul Shopware într-o altă limbă, procesul începe ca de obicei.
1. Constructorul de site-uri web creează un nou canal de vânzări în care se stabilește configurația de bază, cum ar fi limba, moneda utilizată, codul Google Analytics etc. Acest lucru durează câteva ore.
2. În continuare, acest magazin este pus în funcțiune, dar setat la "no-index", astfel încât magazinul să nu fie vizibil pentru motoarele de căutare. La Clonable, noi numim acest canal de vânzări "canal fantomă" sau "magazin fantomă". Adresa URL a acestui magazin devine, de exemplu, ghost-store-de.yourshopwarestore.com.
3. La Clonable, ne apucăm de clonat "ghoststore-de.yourshopwarestore.com" pe un domeniu sau subdomeniu. Care dintre ele este folosită depinde de client. De exemplu, de.yourshopwarestore.com sau de-shopwarestore.com.
4. Orice modificări sau adăugiri noi la text sunt apoi traduse automat. Acest lucru creează flexibilitate pentru magazinul online, astfel încât acesta nu mai trebuie să își facă griji cu privire la traduceri, dar poate face în continuare modificări la pagini, meniuri, articole de blog, SEO, metode de plată și multe altele.
5. Este recomandabil ca un corector să parcurgă magazinul online pentru a verifica dacă există erori de traducere. Cu toate acestea, este la latitudinea proprietarului să decidă câte ore și câți bani să cheltuiască pentru acest lucru.
În ceea ce privește costurile, acest lucru economisește o sumă uriașă de bani pentru traducerile inițiale și pentru traducerile lunare necesare pentru a menține magazinul online actualizat. În calitate de proprietar al unui magazin online, rămâneți flexibil, deoarece
- Puteți să vă adaptați cu ușurință designul la versiunea străină.
- Puteți în continuare să excludeți anumite produse, să modificați prețurile etc. pentru piața externă.
- Dacă doriți să creați pagini suplimentare pentru piața externă, puteți face acest lucru cu ușurință, fără a afecta limba originală a magazinului online.