Dincolo de graniță


Vă gândiți să vă extindeți site-ul sau magazinul web în străinătate? Sau consumatorii străini știu cum să vă găsească singuri site-ul? Aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă că sunteți în creștere. Alte piețe au doar alte provocări. Citește ce trebuie să iei în considerare în acest articol de blog.
Depășește-ți limitele
Datorită creșterii pieței internaționale de comerț electronic, comandăm din ce în ce mai ușor din străinătate. Platformele internaționale se accelerează într-un ritm incredibil. Acest lucru se reflectă, de asemenea, în popularitatea nearshoring-ului: marile companii își mută din ce în ce mai mult depozitele din țări mari, cum ar fi China, în locuri mai apropiate de casă. Acest lucru este legat de securitatea aprovizionării și de creșterea sustenabilității întregului lanț.
În domeniul modei, de exemplu, vedem cum producția este mutată din Asia în Turcia sau Portugalia. Scurtarea lanțului este foarte orientată spre Europa.Ca urmare a acestei creșteri, există o piață mare pentru magazinele online olandeze: europenii cumpără din ce în ce mai mult peste graniță. 13% dintre vizitatorii magazinelor online olandeze provin din străinătate. Se așteaptă ca această creștere să continue: peste 10 ani, legile și reglementările vor fi mult mai armonizate și mai orientate către afacerile transfrontaliere, ceea ce va face ca efectuarea de comenzi în străinătate să fie și mai ușoară și mai rapidă. Cu toate acestea, există lucruri importante de care trebuie să ținem cont. Numai în UE există 27 de țări, fiecare cu propriile reguli și preferințe. Prin urmare, este important să vă familiarizați cu țara în care doriți să ajungeți. De exemplu, citiți acest articol despre cum să folosiți un Webshop pe piața germană cel mai bun mod de a intra.


Dincolo de graniță cu PostNL
Dacă există un lucru care este important pentru cumpărătorii străini, acesta este fiabilitatea. Este vorba de a stabili dacă achiziționarea de pe un site străin este la fel de fiabilă ca și cea de pe un site local. Acest lucru depinde în principal de modul în care comanda este expediată și returnată. Clientul trebuie să poată avea încredere că pachetul său va ajunge în stare bună și că va fi ușor de returnat în cazul în care acesta nu este satisfăcător. În plus, toată lumea vrea să știe când va ajunge coletul, de aceea posibilitatea de a face Track & Trace este, de asemenea, o cerință.
Expediere
Din fericire, în zilele noastre este aproape la fel de ușor să vă trimiteți produsele dincolo de graniță ca și în Olanda. PostNL oferă un serviciu fiabil și ușor pentru a vă trimite coletele în străinătate. Acest lucru se poate face cu ușurință prin intermediul contului dvs. de încredere și existent PostNL sau puteți crea un cont. PostNL oferă diferite soluții de expediere pentru acest lucru, în funcție de mărimea coletului. Pentru colete de până la 2 kg, aceștia oferă o soluție inteligentă trimisă printr-o rețea mai economică. În cadrul contului, orice formular vamal este generat automat. De asemenea, este posibil să vă conectați magazinul dvs. web la contul PostNL. Acest lucru generează automat etichetele de expediere pentru dumneavoastră, ușor, nu-i așa?
Soluția de returnare ușoară stimulează afacerile repetate
Peste 10% din toate comenzile sunt returnate. Pentru articolele de sport și jocuri, acest procent este chiar de 15%, iar pentru haine și încălțăminte de 25%! Prin urmare, un proces de retur bun și fiabil este de mare importanță. De asemenea, clientul dvs. internațional va cumpăra mai repede dacă știe că poate returna achiziția fără probleme. Din fericire, PostNL oferă un serviciu bun și pentru acest lucru. Prin cooperarea cu parteneri de încredere din străinătate, întotdeauna un punct de predare în apropiere și opțiunea de a colecta retururile. În funcție de greutatea transportului, există un proces de returnare adecvat. În plus, în Europa este posibilă urmărirea retururilor cu track & trace.
Urmărire și localizare
Cu PostNL, coletele dvs. pot fi urmărite complet prin track & trace, în 7 limbi! Acest lucru oferă încredere clienților: astfel, aceștia știu în orice moment unde se află coletul. În plus, așa cum am menționat mai devreme, PostNL oferă, de asemenea, track & trace pentru retururi. Acest lucru vă permite să urmăriți singur retururile și să știți când să le așteptați. Atunci când oferiți track & trace cu magazinul dvs. web, acest lucru va crea, prin urmare, mai multă încredere, ceea ce, indirect, asigură, de asemenea, că este mai probabil ca clientul străin să cumpere lucruri de la magazinul dvs.
Sustenabilitate
Pe lângă fiabilitate, durabilitatea este, de asemenea, o valoare de bază importantă a comenzilor în străinătate. În timp ce în prezent consumatorii aleg livrarea gratuită și rapidă, în viitor, opțiunile de livrare durabilă vor fi cele mai frecvente modalități de livrare a coletelor. În majoritatea țărilor europene, peste 85% dintre respondenți sunt de părere că ambalajele ar trebui să fie reciclabile, iar peste 40% preferă livrarea durabilă. Peste zece ani, consumatorii vor presupune pur și simplu că fiecare colet este ambalat în mod durabil. Prin urmare, este important pentru cumpărători să înțeleagă amprenta de carbon a expedierilor și retururilor lor. Este esențial să aveți, de asemenea, o propunere sustenabilă bună pentru clienții dvs. internaționali: de exemplu, depozitare și livrare neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. PostNL oferă un serviciu bun și în acest caz: centrul lor internațional de sortare IMEC este complet neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2 și explorează opțiuni de transport aerian ecologic pentru expedierile în afara Europei.