Despre Clonable

Clonable - instrumentul tău de clonare și localizare pentru site-uri și magazine web.

E-mail
info[@]clonable.net
Număr de telefon
+31 492 77 52 69
Adresa

Centrul de afaceri Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Dincolo de graniță

Dincolo de graniță

Vă gândiți să vă extindeți site-ul sau magazinul web în străinătate? Sau consumatorii străini știu cum să vă găsească singuri site-ul? Aceasta este o veste bună, deoarece înseamnă că sunteți în creștere. Alte piețe au doar alte provocări. Citește ce trebuie să iei în considerare în acest articol de blog.

Depășește-ți limitele

Datorită creșterii pieței internaționale de comerț electronic, comandăm din ce în ce mai ușor din străinătate. Platformele internaționale se accelerează într-un ritm incredibil. Acest lucru se reflectă, de asemenea, în popularitatea nearshoring-ului: marile companii își mută din ce în ce mai mult depozitele din țări mari, cum ar fi China, în locuri mai apropiate de casă. Acest lucru este în legătură cu securitatea aprovizionării și durabilitatea întregului lanț. În modă, de exemplu, vedem cum producția este relocată din Asia în Turcia sau Portugalia. Scurtarea lanțului este foarte centrată pe Europa.

Datorită acestei creșteri, există o piață mare pentru magazinele online olandeze: europenii cumpără din ce în ce mai mult peste graniță. 13% dintre vizitatorii magazinelor online olandeze provin din străinătate. Se așteaptă ca această creștere să continue: peste 10 ani, legile și reglementările vor fi mult mai armonizate și mai orientate către afacerile transfrontaliere, ceea ce va face ca efectuarea de comenzi în străinătate să fie și mai ușoară și mai rapidă. Cu toate acestea, există totuși lucruri importante de care trebuie să țineți cont. Numai în UE există 27 de țări, fiecare cu propriile reguli și preferințe. De aceea, este important să vă familiarizați cu țara în care doriți să ajungeți. Citiți aiciinformații despre diferite țări și despre ce trebuie să aveți în vedere.

dintre vizitatorii magazinelor web olandeze provin din străinătate

Dincolo de graniță cu PostNL

Dacă există un lucru care este important pentru cumpărătorii străini, acesta este fiabilitatea. Este vorba de a stabili dacă achiziționarea de pe un site străin este la fel de fiabilă ca și cea de pe un site local. Acest lucru depinde în principal de modul în care comanda este expediată și returnată. Clientul trebuie să poată avea încredere că pachetul său va ajunge în stare bună și că va fi ușor de returnat în cazul în care acesta nu este satisfăcător. În plus, toată lumea vrea să știe când va ajunge coletul, de aceea posibilitatea de a face Track & Trace este, de asemenea, o cerință.

Expediere

Din fericire, în zilele noastre este aproape la fel de ușor să vă trimiteți produsele dincolo de graniță ca și în Olanda. PostNL oferă un serviciu fiabil și simplu pentru trimiterea coletelor dumneavoastră în străinătate. Puteți face acest lucru cu ușurință prin intermediul contului dvs. de încredere și existent PostNL sau vă puteți crea un cont. PostNL oferă diverse soluții de expediere, în funcție de mărimea coletului. Pentru colete de până la 2 kilograme, acestea oferă o soluție inteligentă, trimisă printr-o rețea mai ieftină. În cadrul contului, toate formularele vamale sunt generate automat. De asemenea, este posibil să vă conectați magazinul online la contul PostNL. Acest lucru va genera automat etichetele de expediere pentru dumneavoastră, ceea ce este ușor, nu-i așa?

Soluția de returnare ușoară stimulează afacerile repetate

Peste 10% din toate comenzile sunt returnate. În cazul articolelor de sport și de joc, această cifră este chiar de 15%, iar pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, nu mai puțin de 25%! Prin urmare, un proces de returnare bun și fiabil este de mare importanță. De asemenea, este mai probabil ca un client internațional să cumpere dacă știe că poate returna achiziția fără probleme. Din fericire, PostNL oferă un serviciu bun și pentru acest lucru. Prin cooperarea cu parteneri de încredere din străinătate, există întotdeauna un punct de livrare în apropiere și posibilitatea de a primi retururile colectate. În funcție de greutatea transportului, există un proces de returnare adecvat. În plus, în Europa, este posibil să vă urmăriți returul cu track & trace.

Urmărire și localizare

Cu PostNL, coletele dvs. pot fi urmărite complet prin track & trace, în nu mai puțin de 7 limbi! Acest lucru oferă încredere clienților: aceștia știu în permanență unde se află coletul. După cum am menționat mai devreme, PostNL oferă, de asemenea, servicii de urmărire și localizare pentru retururi. Acest lucru vă permite să urmăriți singur randamentele și să știți când le puteți aștepta. Dacă oferiți track & trace în cadrul magazinului dvs. web, acest lucru va crea mai multă încredere, ceea ce, indirect, va asigura faptul că clientul străin va cumpăra mai repede lucruri din magazinul dvs.

Sustenabilitate

Pe lângă fiabilitate, durabilitatea este, de asemenea, o valoare de bază importantă a comenzilor în străinătate. Dacă în prezent consumatorii optează pentru livrarea gratuită și rapidă, în viitor, opțiunile de livrare durabilă vor fi cele mai frecvente modalități de livrare a coletelor. În majoritatea țărilor europene, peste 85% dintre consumatori consideră că ambalajele ar trebui să fie reciclabile și peste 40% preferă o livrare durabilă. Pestezece ani,consumatorii vorpresupune pur și simplu că fiecare coletesteambalatîn mod durabil .Prin urmare, este important ca cumpărătorul să cunoască emisiile de CO2 generate de transporturile și retururile sale. Este esențial să aveți, de asemenea, o propunere durabilă bună pentru clienții dumneavoastră internaționali: de exemplu, depozitare și livrare neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. PostNL oferă un serviciu bun și în acest caz: centrul lor de sortare internațional IMEC este complet neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2 și studiază opțiuni de transport aerian ecologic pentru expedierile în afara Europei.